50 frågor om mig

1. Vad heter du? Petra Frohm
2. Hur gammal är du? 12 snart 13
3. Vart bor du? Västerås
4. Hårfärg? min original är typ nån konstig färg ?:s men nu är jag brunett :D
5. Ögonfärg? Grön/Bruna och lite smått gula haha
6. Hur lång är du? 162 cm
7. Kär? Ja
8. Singel eller upptagen? Singel
9. Hur många har du kysst? Haha har inte direkt räknat
10. När och vem kysste du senast? Simon, idag
11. Har du hånglat med någon av samma kön? Ja haha
12. När hade du senast sex och med vem? ---
13. Hur långt är ditt längsta förhållande? jag vet inte :o
14. Dumpat någon? jja
15. Blivit dumpad? ah.
16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Äldre och vältränade killar som är snälla,romantiska, roliga, självsäkra, ärliga och omtänksama.
17. Vad har du för mobil? Xperia Neo
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Åka mycket utomlands och shoppa!
19. Favoritland? vet inte typ Grekland (y)
20. Favoritfärg? Rosa,vit svart och lila
21. Film? Älska mig
22. Bok? Justin Bieber's ofc ;)
23. Killar eller tjejer? Båda men Kommer bättre överens med killar.
24. Vad gillar du mest med dig själv? att jag är omtänksam och ah vet inte det ända typ.
25. Vad gillar du minst med dig själv? Mina armar, ben, mage, lår och ögon.
26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan - min mami <3
27. En person du älskar - Linnea
28. En person du hatar - Vill inte hänga ut på bloggen men det finns nåra jag inte gillar.
29. Ut och festa eller myskväll? Beror på humöret och med vem/vilka
30. Saknar du någon just nu? Ja..
31. Vad är det bästa som hänt dig? Vet inte
32. Beroende av något? Familjen vänner och killar hhaha ;)
33. Ditt livs största misstag? inget jag vill ta upp på bloggen..
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? min mamma :)
35. Har du några tatueringar? Nej
36. Piercingar? nej
37. Vem är mest lik dig? ingen tror jah, men hört av typ flera tusen att jag är typ skit lika Linda F
38. Har du någon förebild? mammi <3
39. Vad ska du göra idag? Sova
40. Vad är det värsta du vet? Folk som ljuger, otrohet, folk som försöker förstöra mellan mig och mina kompisar.
41. Vad är det bästa du vet? När allt bara går så bra i livet (Y)
42. Vad åt du senast? Hallon&Blåbärspaj
43. Vad vill du ha just nu? Pojkvänn
44. Vad köpte du senast? Ben & Jerry's hehe :)
45. Vem är din favorit kändis? JUSTIN BIEBER OFC!!:*
46. Vilken är din favoritställning? haha vafan..
47. Tränar du? beror på vad som menas med träna, Gym -nej.
48. När går du och lägger dig? haha alldeles för sent .. fast ska försöka skärpa mig!
49. Vad är klockan nu? 01.00
50. Är du nöjd med ditt liv? Jadå :D

haha hoppas ni orkade läsa allt nu vet ni mer om mig och mitt liv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback