Tälta

tjenare bloggen ! sorry att jag inte har bloggat på ett tag men ah får ju lite skäll för att jag inte gör det så då äre väl bäst att börja igen ;)
inatt så tältade jag och sofia :) ,haha ute på våran gräsmatta, det va faktiskt skit mysigt men det var bara ett tvåmannatält så ah skit trångt!
igår kväll skulle vi egentligen på bilträff med några kompisar men ah det blev inte av.
 
idag är det ju cityfestivalen så ska dra ner dit vid antingen 3 eller fem har inte riktigt bestämt än :p, iallafall då ska jag träffa cassandra, paulina, linus och nån mer tror jag :) , så det blir nice :D
ah men ska dra nu, bloggar från mammas mac så fattar ingenting och kan inte ladda upp nå bilder :p
 
hehe ah pusspuss :*

Kommentarer
Postat av: Ebba

BLOGGA KVINNAAA!!!! :*

2012-07-07 @ 09:39:54
URL: http://www.ebbagraversen.blogg.se
Postat av: Agnes

ÄNTLIGEN E DU TILLBAKA.....BÖRJA BLIGGA MYCKET NU :D :* <3

2012-07-17 @ 10:43:33
URL: http://agneshagelberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback