hm kanske ska börja blogga igen ?x)

haha kom på nyss att jag har inte bloggat på typ hundra år hah! sorry guys!
Men iallafall så tänkte börja blogga lite igen, men ni kanske inte kan räkna med hundra inlägg om dagen och varje dag haha men ändå ;) nej men ska försöka så gott jag kan och hinner!
det jag har hunnit med när jag har varit frånvarande från bloggen är :
  • marknad fredag & lördag
  • haft rätt struligt mellan mig och min pojkvän men nu är det bra. oftast
  • varit med massa kompisar typ varje dag, försökt klämt in pojkvännen där i mellan så mycket som det gick!
  • varit på framnäs med massa kompisar och badat, grillat och allmänt chillat
  • stallet
  • skolan som snnart seriöst dödar mig!

iallafall så just nu är jag ensam hemma och sitter och skypar med sofia och lukas. trevligt värre.
nej men ah uppdaterar er senare!
PUSS!
älsklingen min <3

Kommentarer
Postat av: Agnes

Yeeeeeeey, min petra frohm är tillbaka. Back on track:D<3 kan du inte göra ett videoinlägg snart?;)<3

2012-06-03 @ 18:52:20
URL: http://agneshagelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback